ChristenUnie-SGP behaalt 2 zetels!

1 Jan Boogerd portretdonderdag 25 november 2010 03:12

Bij de eerste verkiezingen voor de gemeente Stichtse Vecht heeft de ChristenUnie-SGP 2 zetels behaald. Volgens de voorlopige uitslag heeft de combinatie 1.562 stemmen gekregen; een goed resultaat!

In een eerste commentaar laat lijsttrekker Jan Boogerd weten: "Wij zijn blij en dankbaar dat zoveel mensen hun stem aan ons hebben toevertrouwd". Als antwoord op de vraag van presentator Jort Kelder tijdens de verkiezingsavond in Hotel Van der Valk in Breukelen wat zijn partij kan bieden aan Stichtse Vecht antwoordt hij: "Wij gaan voor een bloeiende gemeente met bijzondere aandacht voor het gezin en kind. Alles op dit terrein willen wij onderbrengen in één portefeille Jeugd en Gezin. Als het goed gaat met de kinderen, dan gaat het ook goed met de nieuwe gemeente!"

"Wij zijn bovenal God dankbaar voor dit mooie resultaat en in afhankelijkheid van Hem willen wij ons werk doen tot welzijn van de inwoners van onze mooie nieuwe gemeente."

Naar verwachting zullen de twee zetels bezet gaan worden door Jan Boogerd en Wim van den Bosch.

Later meer nieuws hierover!

Voor de voorlopige uitslag: Klik hier

Reacties op 'ChristenUnie-SGP behaalt 2 zetels!'