Voedselbank

VoedselbankStichtseVecht_logo def_170vrijdag 07 december 2012

Soms dreigt een organisatie negatief in het nieuws te komen terwijl zij daar zelf niets aan kunnen doen en ook niet op zit te wachten. De Voedselbank Stichtse Vecht is tevreden met de afspraken die met de gemeente zijn gemaakt over de huur en met de subsidie voor 2012 en 2013. Jammer wanneer organisaties giften dreigen achter te houden door deze negatieve berichten.

Het gaat gewoon heel goed met de Voedselbank. Zij  voorziet (helaas) in een behoefte (een groei van 10 deelnemers per week). Daarbij in gedachten houden dat de doelstelling van de Voedselbank twee-ledig is. Namelijk hen helpen die het hard nodig hebben en overproductie op een goede wijze inzetten. In deze doelstelling ligt de uitdaging. Als je zoveel monden voedt is steun met houdbare en verse producten zo ontzettend belangrijk. Zorgen dat, dat wat overblijft op de juiste plekken komt. Daar staat de Voedselbank voor. Geweldige inzet van deze vrijwilligers!