Collegetour ChristenUnie met Jojanneke van den Berge

topbannerzaterdag 28 februari 2015 14:21

De Eerste en Tweede Kamerfractie van de ChristenUnie gaan op Collegetour! We doen de komende weken allerlei studentensteden aan met onze bruisende bijeenkomsten. Op maandagavond 9 maart is de Collegetour in Utrecht, met sprekers Jojanneke van den Berge, bekend van de documentaire “Jojanneke in de prostitutie” en mr. Mirjam Bikker, voormalig raadslid in Utrecht en kandidaat senator voor de ChristenUnie.

Studenten kunnen op deze avond volop vragen stellen. De Collegetour vindt plaats in theater Kikker in Utrecht. Zaal open 19.30 uur, aanvang 20.00 uur, met aansluitend een borrel. De toegang is gratis.

Over de gasten:
Mirjam Bikker (32) maakt grote kans de jongste senator te worden uit de geschiedenis van de ChristenUnie. Ze staat op de derde plek van de kandidatenlijst. Ze werd op jonge leeftijd raadslid in Utrecht en in de zeven jaar daarna hield ze zich regelmatig bezig met het lot van prostituees in Utrecht. Ook schreef ze mee aan twee initiatiefwetsvoorstellen van Tweede Kamerlid Gert-Jan Segers omtrent prostitutie.

Jojanneke van den Berge (34) is journalist, presentatrice en programmamaker. Onlangs zond de EO haar spraakmakende documentaireserie 'Jojanneke in de prostitutie' uit, dat een inkijkje geeft in de wereld van prostitutie en mensenhandel. Daarnaast presenteert ze programma's bij RTL4. Eerder was ze journalist voor HP/De Tijd, De Pers en verslaggever voor POWNED.

Wil je Jojanneke van den Berge en Mirjam Bikker mee interviewen of wil je de bijeenkomst meemaken? Meld je dan snel aan via christenunie.nl/collegetour-utrecht! Locatie: Theater Kikker, Ganzenmarkt 14, Utrecht.

Meer informatie kun je vragen via campagne@provincieutrecht.christenunie.nl of tel. 06-16024589.

Reacties op 'Collegetour ChristenUnie met Jojanneke van den Berge'